Publisert av: Johan Arnt | april 1, 2011

Avslørende undersøkelse

Forbrukerportalen konkluderer i en artikkel som omtaler en blindtest blant tannleger i Oslo med at vi rett og slett ikke kan stole på at det tannlegen foreslår er til pasientens beste.


Svar

  1. Jeg er ganske enkelt fornøyd med jobben som ble gjort, og med kontakten jeg har hatt med Eurodent siden..
    Jeg fikk nemlig bruk for garantien og nytten ved å ha benyttet meg av en leverandør i Budapest som har avdeling i Oslo. Jeg vurderte denne fordelen som avgjørende da jeg valgte Eurodent foran å dra til Tyrkia eller enda lenger for den første behandlingen.
    For å opprettholde garantien må man til årlig kontroll. Fordi jeg bor i Nord-Norge kunne dette vært et problem om jeg da ikke har for vane å dra til tigerstaden fra tid til annen 🙂

  2. Hei! Lurer på hvordan dine erfaringer med «dollargliset» er nå, ei stund etter at du er ferdig med behandlingen.


Legg igjen en kommentar

Kategorier