Forbrukerportalen konkluderer i en artikkel som omtaler en blindtest blant tannleger i Oslo med at vi rett og slett ikke kan stole på at det tannlegen foreslår er til pasientens beste.
Forbrukerportalen konkluderer i en artikkel som omtaler en blindtest blant tannleger i Oslo med at vi rett og slett ikke kan stole på at det tannlegen foreslår er til pasientens beste.
Publisert i Tannturisten
Jeg er ganske enkelt fornøyd med jobben som ble gjort, og med kontakten jeg har hatt med Eurodent siden..
Jeg fikk nemlig bruk for garantien og nytten ved å ha benyttet meg av en leverandør i Budapest som har avdeling i Oslo. Jeg vurderte denne fordelen som avgjørende da jeg valgte Eurodent foran å dra til Tyrkia eller enda lenger for den første behandlingen.
For å opprettholde garantien må man til årlig kontroll. Fordi jeg bor i Nord-Norge kunne dette vært et problem om jeg da ikke har for vane å dra til tigerstaden fra tid til annen 🙂
By: Johan Votvik on februar 6, 2013
at 20:04
Hei! Lurer på hvordan dine erfaringer med «dollargliset» er nå, ei stund etter at du er ferdig med behandlingen.
By: Anne Gro Granum on februar 6, 2013
at 01:18